Przedsiębiorcy turystyczni i organizacje pożytku publicznego, mogą za pośrednictwem PUE ZUS złożyć „Oświadczenie przedsiębiorcy turystycznego lub organizacji pożytku publicznego w celu przystąpienia do programu Polski Bon Turystyczny”(PBT), dzięki czemu zostaną wpisane na listę podmiotów turystycznych uprawnionych do przyjmowania płatności za pomocą bonu.
-„Oświadczenie do uczestnictwa w realizacji Polskiego Bonu Turystycznego można przekazać wyłącznie elektronicznie – za pośrednictwem PUE ZUS. Oświadczenie jest dostępne w roli [Ogólny], w menu bocznym, w zakładce [Podmiot turystyczny]”
- tłumaczy Anna Ilukiewicz regionalny rzecznik prasowy ZUS w woj. warmińsko-mazurskim
Osoba, która złoży oświadczenie zostanie managerem podmiotu turystycznego na PUE ZUS. W roli [Ogólny], w zakładce [Podmiot Turystyczny] [Lista podmiotów turystycznych] manager może dodać kolejnych managerów do obsługi podmiotu turystycznego.
Aktualnie manager ma również możliwość:
- zmiany danych podmiotu turystycznego,
- złożenia rezygnacji z udziału w programie,
- ponownej rejestracji podmiotu turystycznego po rezygnacji,
- dodania lub usunięcia recepcjonisty czyli osoby obsługującej płatności bonem.
Osoba, która ma pełnić rolę managera lub recepcjonisty musi mieć swój profil na PUE ZUS
Więcej informacji o Polskim Bonie Turystycznym znaleźć można na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Przypominamy o infolinii
W piątek 24 lipca Zakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił specjalną całodobową infolinię.
Pod numerem telefonu 22 11 22 111 można uzyskać informacje na temat Polskiego Bonu Turystycznego.
-„ Konsultanci specjalnej infolinii udzielają informacji osobom, które chcą skorzystać z Polskiego Bonu Turystycznego oraz podmiotom turystycznym, które chcą przystąpić do programu”
– dodaje Anna Ilukiewicz
Pytania dotyczące bonu można również przesyłać mailem na adres [email protected].
Red.
Napisz komentarz
Komentarze