Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Żabka jak krawcowa. Nowa oferta dla klientów sieci

Wymieni zamek, skróci spodnie, obszyje firany. To nowa usługa, którą sieć Żabka oferuje swoim klientom razem z firmą woshwosh.

Jak to działa w praktyce? „Żeby skorzystać z poprawek krawieckich, wystarczy złożyć zamówienie online na stronie: woshwosh.zabka.pl, wskazując rodzaj odzieży lub tekstyliów do naprawy i opisując oczekiwaną usługę oraz wybrać sklep nadania i odbioru paczki (…) a następnie opłacić zlecenie w dogodny sposób. 

Potem pozostaje nadanie paczki w sklepie i odebranie zrealizowanego zamówienia. W podobny sposób cały proces można przeprowadzić również poprzez aplikację Żappka” – czytamy w komunikacie Żabki. 

Tak ubrania zyskują drugie życie

Zlecenia klientów są realizowane w pracowniach woshwosh oraz współpracujących z Żabką zakładach krawieckich. Dzięki temu ubrania – zamiast trafić do kosza zyskują drugie życie.

Co można zlecić Żabce? Na przykład wymianę zamka w kurtce, skrócenie spodni, spódnicy, sukienki lub firan. 

– Naszą misją jest wydłużanie życia ubrań i edukowanie, że naprawa to jedna z ważnych form troski o środowisko. Dzięki partnerstwu z Żabką wprowadzamy tę ideę do codzienności – podkreśla Olga Młynarczyk, Dyrektorka ds. BTC, woshwosh.

Żabka i woshwosh wspólnie zajmują się już naprawą obuwia. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama