Instagram – historia powstania
Instagram uruchomiono w 2010 roku, a więc ponad dekadę temu. Od początku służył użytkownikom jako miejsce, w którym mogą publikować zdjęcia, filmy, a także je edytować za pomocą efektów oraz filtrów i dopisywać do nich hasztagi, aby dzielić się nimi z innymi osobami.
O sile i popularności Instagrama świadczy fakt, że już dwa lata po powstaniu serwisu zainteresował się nim Facebook i wykupił go za miliard dolarów.
Barierę miliarda użytkowników Instagram przekroczył już w 2018 roku. Mają na nim konta gwiazdy show-biznesu, celebryci, aktorzy, politycy i wielkie marki. W Polsce Instagram jest równie popularny. Odnotowano niemal 7 milionów użytkowników, którzy mogą być potencjalnymi odbiorcami reklam oraz aktywności różnych firm. Obecnie też Instagram posiada 33 wersje językowe. Ilość użytkowników, a także powszechność tego kanału społecznościowego czyni go łakomym kąskiem dla firm, które mogą w ten sposób zwiększyć swoje przychody.
Czy warto stworzyć konto na Instagramie?
Na to pytanie uczciwie powinien odpowiedzieć sobie każdy przedsiębiorca. Doświadczenie dużych marek dowodzi, że prowadzenie konta na Instagramie może bardzo pomóc w zdobyciu nowych klientów, a także w umacnianiu świadomości marki i komunikowaniu się z odbiorcami.
Wystarczy spojrzeć na profile takich brandów jak Coca Cola, Adidas, General Electric czy NASA, by zobaczyć jaką moc ma w dalszym ciągu Instagram i jak wiele można dzięki niemu osiągnąć. Chwytliwy hasztag potrafi zdziałać cuda, a przemyślana akcja viralowa sprawi, że to potencjalni klienci będą sami dzielić się z innymi materiałami promocyjnymi marki.
Instagram a zaufanie do marki
Prowadzenie konta na Instagramie może znacząco zwiększyć zaufanie do marki. Marki dzielą się na swoich stories historiami, rozpoczynają akcje marketingowe i komunikują się ze swoimi „followersami”. Im więcej obserwujących, czyli osób śledzących poczynania danej marki na Instagramie, tym konto jest bardziej wiarygodne i budzi większe zaufanie. Zdobycie na początku polubieni i obserwacji nie jest zadaniem łatwym. Przebicie się do świadomości tysięcy użytkowników wymaga szczęścia, dużej ilości pracy i przemyślanych kampanii. Choć można ten proces nieco ułatwić, najpierw sprawdźmy jak zacząć.
Jak zdobywać lajki na Instagramie?
Aby zdobywać polubienia i obserwujących na Instagramie należy być aktywnym, czyli wrzucać zdjęcia, firmy oraz materiały do stories, czyli relacji. Aby jednak ktokolwiek natrafił na materiały firmowe muszą być one opatrzone hasztagami, czyli hasłami, po których się wyszukuje w Instagramie.
Dobrym pomysłem będzie też komentowanie różnych zdjęć z instagramowego konta oraz oznaczanie użytkowników lub innych marek obecnych w serwisie. Zdobywanie popularności może być nieco czasochłonne i nie przynieść zbyt spektakularnych efektów. Sprawdźmy jak można sprawić, żeby konto zdobyło większą popularność.
Kupowanie lajków – jak to zrobić?
Jedną z opcji jest skorzystanie z oferty firmy Polskielajki.pl zajmującej się pomocą firmom chcącym zdobyć popularność na Instagramie i innych serwisach społecznościowych. Aby zdobyć określoną liczbę polubień, wystarczy zakupić odpowiedni pakiet i cieszyć się przyrostem fanów.
Co najważniejsze warto zwrócić uwagę, że polubienia strony pochodzą z prawdziwych kont użytkowników. To cecha wyróżniająca, bowiem wiele firmy oferuje lajki, które nie mają zbyt wiele wartości i często znikają wskutek działania algorytmów skierowanych przeciwko botom przeprowadzonych okresowo przez serwisy społecznościowe.








![Jarmark Bożonarodzeniowy w Elblągu. Co się będzie działo? [PROGRAM] Jarmark Bożonarodzeniowy w Elblągu. Co się będzie działo? [PROGRAM]](https://static2.expresselblag.pl/data/articles/sm-4x3-jarmark-bozonarodzeniowy-w-elblagu-co-sie-bedzie-dzialo-program-1763919684.jpg)

