Zalety breloków reklamowych
Breloki reklamowe można bez trudu przymocować do kluczy, torebki lub plecaka. Dzięki temu są one doskonale widoczne przy okazji wykonywania codziennych czynności. Zastosowanie nadruku czy innych zdobień pozwala na łatwą personalizację takich akcesoriów. Są one ponadto wytrzymałe i odporne na uszkodzenia. Ekspozycja treści reklamowej jest długotrwała, więc przekaz promocyjny może dotrzeć do wielu osób. Rozpoznawalność marki znacząco się zwiększa w czasie użytkowania dobrze zaprojektowanych gadżetów. Osoby, które z nich korzystają, stają się ambasadorami marki, promując ją wśród swoich znajomych czy współpracowników. Takie akcesoria są jednak przede wszystkim bardzo praktycznymi przedmiotami, które sprawiają, że przechowywanie kluczy, identyfikatorów czy kart dostępu staje się znacznie wygodniejsze. Ich koszt produkcji jest relatywnie niski, więc inwestycja w taką formę reklamy staje się możliwa nawet przy ograniczonym budżecie. Można je także wykorzystać jako wsparcie wielokanałowej kampanii marketingowej. Breloki reklamowe z logo doskonale się sprawdzają także jako dodatkowe nośniki treści promocyjnej. Takie akcesoria mogą być wykonane w różnych kolorach i przybierać rozmaite kształty, co pozwala na dostosowanie do identyfikacji wizualnej marki.
Jak zwiększyć rozpoznawalność dzięki brelokom reklamowym?
Warto na pewno skupić się na tym, aby breloki reklamowe miały oryginalny design. Atrakcyjny wygląd sprawi, że będą skutecznie przyciągać wzrok odbiorców. Logo firmy umieszczone na breloku musi być czytelne. Najlepiej dobrać kolory breloków z uwzględnieniem całości identyfikacji wizualnej firmy tak, aby od razu wywoływały odpowiednie skojarzenia. Eksperymentowanie z różnymi kształtami, rozmiarami i funkcjami breloków pozwala na dopasowanie idealnego rozwiązania do celów kampanii reklamowej. Warto rozdawać breloki klientom podczas eventów firmowych, akcji promocyjnych czy zakupów. Dobrze się sprawdzają również jako akcesoria używane w biurze przez pracowników. Zatrudnione osoby często korzystają z nich również poza firmą, prezentując przekaz reklamowy swoim znajomym. Dobrym pomysłem jest na pewno zachęcanie obdarowanych użytkowników, aby publikowali zdjęcia breloków z hasztagiem związanym z marką na swoich profilach w mediach społecznościowych. W ten sposób zwiększy się zasięg i widoczność kampanii. Jeśli istnieje taka możliwość warto także zaprosić do współpracy związanej z brelokami influencerów.