- "Nalewając sobie piwo natknąłem się na kawałek prawdopodobnie kartonu. Piwo zostało zakupione w sklepie sieci Biedronka przy ulicy Armii Krajowej."
- poinformował nas Czytelnik, załączając nam zdjęcia.
W tej sprawie skontaktowaliśmy się z biurem prasowym "Biedronki":
- „Zapewnienie najwyższej jakości oferowanych przez nas produktów jest dla nas kluczowe. Niestety w opisanym przypadku nie jesteśmy w stanie odnieść się w pełni do tej sprawy z uwagi na brak podstawowych danych dotyczących produktu.(..) Sprawdziliśmy także, że zarówno Biuro Obsługi Klienta naszej sieci, jak i producenta nie odnotowało w tej sprawie zgłoszenia reklamacyjnego od klienta.
Wraz z dostawcą piwa zależy nam na wyjaśnieniu tego przypadku, dlatego zachęcamy klienta do kontaktu z działem jakości producenta pod numerem: (61) 667 76 85 lub z naszym BOK, czynnym przez całą dobę, 7 dni w tygodniu pod numerem tel. 800 080 010 lub (22) 205 33 00 lub drogą mailową, korzystając z adresu bok@biedronka.eu”.
- wyjaśnia Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska S.A.
Łukasz Nosarzewski
Napisz komentarz
Komentarze