"Intencją wprowadzenia aktualizacji zasad etyki było dostosowanie aktów prawnych w Urzędzie do wprowadzonych w życie i aktualnie obowiązujących przepisów. Ponieważ zapisy w Zarządzeniu odbierane mogą być, przez niektóre osoby jako próba ingerowania w prywatną sferę pracowników Urzędu Miejskiego Prezydent podjął decyzję o jego anulowaniu" - dodaje Joanna Urbaniak, rzecznik prasowy Prezydenta Elbląga.
Przypomnijmy, że zarządzeniem Nr. 539/2022 z dnia 30 listopada 2022 koku w sprawie Kodeksu Etyki, prezydent zakazał bezwzględnie pracownikom Urzędu Miejskiego w Elblągu :
- komentowania i prowadzenia rozmów na temat sfery życia prywatnego przełożonych,współpracowników i podwładnych;
- wyrażania negatywnych opinii o pracy przełożonych, współpracowników i podwładnych
- wyrażania publicznie i prywatnie opinii, które mogą zaszkodzić pozytywnemu wizerunkowi Urzędu i jego pracownikom.
Łukasz Nosarzewski
Napisz komentarz
Komentarze