Po godzinie 15.00 klienci vectry otrzymali SMS-a z informacją o awarii.
Pod naszym postem na Facebooku o informacji od vectry, pojawiło się mnóstwo komentarzy mieszkańców Elbląga:
"Mam nadzieję, że tą przerwę w dostawie internetu i telewizji, vectra uwzględni przy rachunku" - napisała Pani Beata.
"Ulica Jaśminowa brak TV i internetu od 3 nocy i do tej pory nie ma" - zgłosiła nam po godzinie 21.00 Pani Daria.
O wyjaśnienie tej sytuacji poprosiliśmy biuro prasowe Vectry:
""Powodem awarii były trwające intensywne prace modernizacyjne. Osoby, które ucierpiały na skutek awarii usług w dniu dzisiejszym, w kolejnych miesiącach rozliczeniowych otrzymają rekompensatę. Za niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy" - odpowiedziała nam Vectra.
Łukasz Nosarzewski
Napisz komentarz
Komentarze