Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Zakupy internetowe w Elblągu

O najważniejszych aspektach tego typu zakupów opowie Dominik Malinowski - kierownik sklepu internetowego leclerc24.net.pl
Zakupy internetowe w Elblągu

Autor: Ilustracja do tekstu

 

Czy klient może mieć obawy co do jakości produktów sprzedawanych przez internet ? Niektórzy klienci obawiają się niższej jakości produktów świeżych niż jakby sami wybierali. 

Nic bardziej mylnego. W naszym sklepie stacjonarnym znajdziemy wysokiej jakości produkty. Artykuły świeże są starannie dobierane przez pracownika, przez co mamy gwarancję idealnej jakości.

Wszyscy pracownicy sklepu internetowego są odpowiednio  przeszkoleni , dzięki czemu nie ma możliwości dobrania produktu o niższej klasie. Dodatkowo produkty świeże  pakowane są w torby termiczne oraz przechowywane w lodówkach, zaś produkty chemiczne oddzielane od spożywczych.

Czy sklep internetowy korzysta z produktów sklepu stacjonarnego i tych samych cen?

Oczywiście, że tak. Sklep Stacjonarny E.Leclerc Elbląg jest ściśle powiązany z internetowym Leclerc24.net.pl. Ceny oraz wszystkie produkty są identyczne. Nasza strona jest na bieżąco aktualizowana, więc tego czego aktualnie nie ma na stronie można łatwo dopisać w uwagach do zamówienia.

Zakupy zostaną dostarczone do domu, czy trzeba odebrać je w sklepie?

Stawiamy przede wszystkim na wygodę dla klienta, dlatego rekomendujemy te dwie opcje. Oferujemy opcje dowozu kurierem do domu klienta lub odbiór własny w Naszym sklepie stacjonarnym. Za odbiór osobisty klient nie ponosi żadnych opłat związanych z kurierem.

Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy są różne ze względu na długość trasy. Na terenie Elbląga koszt ten wynosi 9,99 zł. Dalsze okolice Elbląga 12,99 zł. Zaś miejscowości oddalone 19,99 zł - szczegółowe koszty dostawy można w łatwy sposób sprawdzić na naszej stronie leclerc24.net.pl w prawym górnym rogu - ikona znak zapytania.

Jak wygląda złożenie zamówienia przez klienta?

To bardzo proste. Nasze systemy są bardzo intuicyjne. Wystarczy się zarejestrować, wybrać produkty, które nas interesują do koszyka, dostosować odpowiadający termin oraz miejsce dostawy, sposób ewentualnego kontaktu i gotowe. W razie jakichkolwiek problemów zapraszamy do naszej infolinii, w której pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości. Numer kontaktowy do infolinii to:  55 611 30 30

Jak klient może zapłacić za zakupy?

Dajemy możliwość swobodnego wyboru -  płatności można dokonać kartą płatniczą, kredytową, gotówką lub przelewem.

Dziękuję za rozmowę

Dziękuję również i jednocześnie chciałbym zachęcić klientów do skorzystania z usług sklepu internetowego. Polecamy przede wszystkim naszą ofertę, ze względu na ogromną wygodę, przystępną cenę oraz bezdyskusyjną jakość produktów.


   Zamówienia można składać przez całą dobę od poniedziałku do niedzieli, wystarczy tylko komputer i dostęp do Internetu. 

Bez wychodzenia z domu. Zamówienie składa się za pomocą kilku kliknięć myszką, a cała procedura jest łatwa, przyjemna i trwa zaledwie kilka minut.

 

Red.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Dfhid 05.06.2019 18:06
Ciekawa opcja

sdfg 05.06.2019 16:43
korzystam i polecam

Reklama
News will be here
Reklama