Kerfuś to maskotka sieci sklepów Carrefour w Polsce, w postaci autonomicznego robota dostarczającego przekąski, z twarzą rysunkowego kota. Maskotka została wprowadzona do sklepów w Warszawie w 2022 roku jako kampania reklamowa we współpracy Carrefour i PepsiCo. Od tego czasu stał się zjawiskiem wirusowym i memem w Internecie.
"Kerfuś pojawiał się głównie w towarzystwie takich określeń jak „innowacyjna technologia”, „internetowa sława”, „internetowy fenomen”, „wsparcie sprzedaży”, „gwiazda internetu” i „ogromne zainteresowanie”. Robota nazywano czasami „królem polskiego internetu”, a jego sława przełożyła się na propozycję, aby słowo “Kerfuś” stało się kandydatem na Młodzieżowe Słowo Roku 2022" - czytamy na portalu dlahandlu.pl
Kerfuś w Elblągu
Kerfuś już zawitał do hipermarketu Carrefour w Elblągu i zostanie w nim aż do środy 15 marca. Przez dwa tygodnie każdy klient odwiedzający sklep przy ul. Dąbka 152 będzie mógł usłyszeć słynne: „Nie dotykaj moich uszu, miał”. Elbląg to kolejne miasto na trasie ogólnopolskiego tournee Kerfusia, który wcześniej odwiedził między innymi Kraków, Olsztyn czy Wrocław. W styczniu i lutym Kerfuś odwiedził aż 28 sklepów w 15 województwach.
ŁN





![Zobacz, jak sztuka wyskakuje z ulic Elbląga. Nowy mural na kolejną rocznicę [WIDEO] Zobacz, jak sztuka wyskakuje z ulic Elbląga. Nowy mural na kolejną rocznicę [WIDEO]](https://static2.expresselblag.pl/data/articles/sm-4x3-zobacz-jak-sztuka-wyskakuje-z-ulic-elblaga-nowy-mural-na-kolejna-rocznice-wideo-1765798927.jpg)



![Jarmark Bożonarodzeniowy w Elblągu. Co się będzie działo? [PROGRAM] Jarmark Bożonarodzeniowy w Elblągu. Co się będzie działo? [PROGRAM]](https://static2.expresselblag.pl/data/articles/sm-4x3-jarmark-bozonarodzeniowy-w-elblagu-co-sie-bedzie-dzialo-program-1763919684.jpg)


Napisz komentarz
Komentarze