Kerfuś to maskotka sieci sklepów Carrefour w Polsce, w postaci autonomicznego robota dostarczającego przekąski, z twarzą rysunkowego kota. Maskotka została wprowadzona do sklepów w Warszawie w 2022 roku jako kampania reklamowa we współpracy Carrefour i PepsiCo. Od tego czasu stał się zjawiskiem wirusowym i memem w Internecie.
"Kerfuś pojawiał się głównie w towarzystwie takich określeń jak „innowacyjna technologia”, „internetowa sława”, „internetowy fenomen”, „wsparcie sprzedaży”, „gwiazda internetu” i „ogromne zainteresowanie”. Robota nazywano czasami „królem polskiego internetu”, a jego sława przełożyła się na propozycję, aby słowo “Kerfuś” stało się kandydatem na Młodzieżowe Słowo Roku 2022" - czytamy na portalu dlahandlu.pl
Kerfuś w Elblągu
Kerfuś już zawitał do hipermarketu Carrefour w Elblągu i zostanie w nim aż do środy 15 marca. Przez dwa tygodnie każdy klient odwiedzający sklep przy ul. Dąbka 152 będzie mógł usłyszeć słynne: „Nie dotykaj moich uszu, miał”. Elbląg to kolejne miasto na trasie ogólnopolskiego tournee Kerfusia, który wcześniej odwiedził między innymi Kraków, Olsztyn czy Wrocław. W styczniu i lutym Kerfuś odwiedził aż 28 sklepów w 15 województwach.
ŁN
Napisz komentarz
Komentarze