Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Case Study: Skuteczność reklamy lokalnej w świetle kampanii #Elblągerfest"

W obecnych czasach, kiedy rynek reklamowy jest nasycony i konkurencja o uwagę konsumenta nieustannie rośnie, przedsiębiorstwa muszą szukać nowych, skutecznych sposobów promocji. Kampania imprezy #Elblągerfest zorganizowanej przez Restaurację Myśliwską na naszym portalu lokalnym ExpressElbląg, stanowi doskonały przykład, jak mocno może zadziałać marketing lokalny.
Reklama
Case Study: Skuteczność reklamy lokalnej w świetle kampanii #Elblągerfest"

Tło sytuacji:
Restauracja Myśliwska, będąca już ugruntowaną marką w Elblągu, postanowiła podnieść swoją widoczność i angaż wśród lokalnej społeczności poprzez organizację wydarzenia #Elblągerfest. Kluczowym celem było nie tylko przyciągnięcie nowych klientów, ale również wzmocnienie relacji z obecnymi.

Reklama

Strategia:
Zamiast decydować się na szeroko zakrojoną kampanię w swoich social mediach, zdecydowali się skorzystać z naszej oferty i wykorzystać moc lokalnych mediów. Portal ExpressElbląg, dobrze znany wśród mieszkańców, jako główne medium promocji. Po przegadaniu koncepcji, celów i pożądanego efektu zdecydowaliśmy się na publikację reklamy na Facebooku #ExpressElblag, który stanowi ważny element komunikacji wśród mieszkańców Elbląga.

Działania:
- Stworzenie angażującego posta promującego wydarzenie.
- Wykorzystanie galerii zdjęć z wcześniejszej imprezy organizowanej przez restaurację.
- Interakcja z użytkownikami, odpowiadanie na komentarze i zachęcanie do udziału w wydarzeniu.

Wyniki:
- W krótkim czasie reklama dotarła do imponującej liczby 23 668 użytkowników 
- Kampania wygenerowała 231 reakcje, w tym aż 23 udostępnienia, co świadczy o dużym zaangażowaniu społeczności
- Znaczące zwiększenie zainteresowania imprezą #Elblągerfest

Analiza:
Sukces kampanii #Elblągerfest pokazuje, że skierowanie działań marketingowych bezpośrednio na lokalne media może przynieść wymierne korzyści. Mieszkańcy chętniej angażują się w działania lokalnych przedsiębiorstw i chcą uczestniczyć w wydarzeniach organizowanych w ich najbliższym otoczeniu.

Wnioski:
Marketing lokalny, gdy jest dobrze przemyślany i skierowany do odpowiedniej grupy odbiorców, może przynieść znaczące korzyści. Ważne jest, by pamiętać o zaangażowaniu lokalnej społeczności i budowaniu z nią trwałych relacji, co przekłada się na długoterminowe korzyści dla marki.

Ten Case Study stanowi inspirację dla innych przedsiębiorstw, które chcą wzmocnić swoją pozycję w lokalnym środowisku i skuteczniej docierać do swoich klientów.
 

Chcesz porozmawiać o lokalnej reklamie Twojej firmy? 
Zapraszam do kontaktu
Aneta Kudlak tel. 883 709 820 
Facebook 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: OmgTreść komentarza: Ciekawe co robili mieszkańcy tego patologcznego budynku ze nie mogli pomocData dodania komentarza: 25.06.2025, 21:46Źródło komentarza: Zareagował, gdy inni przechodzili i przejeżdżali obojętnieAutor komentarza: niktTreść komentarza: Brak słów 3 słownie trzy leżaki i hotelowa pływalnia tak w mikro skali wygląda niszczenie czegoś co dawniej było było chlubą regionu piąty co do wielkości obiekt otwarty basenowy w Europie zamienił się w przydomową sadzawkę brawo!!!!!!!!Data dodania komentarza: 25.06.2025, 17:35Źródło komentarza: Basen w Elblągu gotowy. Jest data otwarciaAutor komentarza: EmiliaTreść komentarza: Brawo !!!Data dodania komentarza: 25.06.2025, 07:45Źródło komentarza: Jeden dzień, trzy jubileusze – uroczystość w SP 1 w Elblągu [WIDEO]Autor komentarza: GorgTreść komentarza: Czy linia P-13 warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów oznacza konieczność ustąpienia pierwszeństwa? Jak interpretować linię warunkowego zatrzymania P-13 gdy wcześniej nie ma znaku A-7 Zdarza się, że wskutek błędnego oznakowania dróg w rejonie skrzyżowania lub niedbałości służb wykonujących prace związane z ich oznakowaniem, dochodzi do poważnych wypadków. Kto powinien ponosić konsekwencje wadliwego oznakowania dróg gdy z tego powodu dojdzie do wypadku? Linia P-13 "linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów" wyznacza miejsce do zatrzymania pojazdu w celu ustąpienia pierwszeństwa wynikającego ze znaku A-7 "ustąp pierwszeństwa". Tak mówią przepisy Jeśli więc znak A-7 został usunięty ze skrzyżowania w związku ze zmianą organizacji ruchu, a linia P-13 pozostała, to nie oznacza ona miejsca zatrzymania w celu ustąpienia pierwszeństwa ani konieczności ustąpienia pierwszeństwa, gdyż jej znaczenie ściśle związane jest ze znakiem A-7. Jeśli znaku A-7 nie ma, to i konieczności ustąpienia pierwszeństwa nie ma. Jednak... (!) Należy mieć świadomość, że obecność znaków poziomych na jezdni takich jak linie krawędziowe, linie segregujące wyznaczające pasy ruchu, linie warunkowego lub bezwzględnego zatrzymania, są informacją dla kierujących o przebiegu drogi z pierwszeństwem. Dlatego w sytuacji gdy na jezdni, którą się poruszam, jest znak P-13, ale wcześniej na wlocie drogi nie ma znaku A-7, będę przewidywał, iż nadjeżdżający z mojej lewej lub prawej strony może, szukając odpowiedzi kto ma pierwszeństwo, zasugerować się widocznym znakiem P-13 ufając, iż jego obecność jest zasadna i uzna, że ma pierwszeństwo. Moja szczególna ostrożność i stosowanie zasady ograniczonego zaufania w odniesieniu do błędnego oznakowania na wlocie skrzyżowania może zapobiec kolizji. Obecność znaku poziomego związanego ze znakiem pionowym, którego z jakiegoś powodu nie ma, powinna zmobilizować każdego kierującego do wzmożonej uwagi i rozważnego zachowania w miejscu, w którym niekompletne lub błędne oznakowanie stwarza zagrożenie w ruchu drogowym. Za organizację ruchu na drodze i jej oznakowanie odpowiada zarządca drogi. Jeśli w skutek złego oznakowania drogi, a o takim tu rozprawiamy, dojdzie do kolizji, to odpowiedzialność lub współodpowiedzialność za skutkujące zdarzenia będzie ponosił zarządca drogi - pod warunkiem, że poszkodowany będzie się tego domagał. Kto ustala reguły? Sposób stosowania znaków drogowych reguluje Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych. Niestety, w wielu przypadkach zdaje się, że zarządcy dróg (osoby projektujące oznakowanie w danych miejscach) nie stosują się do przytoczonego wyżej Rozporządzenia lub zwyczajnie nie wiedzą o jego istnieniu. Warto więc znać przepisy odnośnie warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych, aby uniknąć niesłusznie przypisywanej winy w kolizji drogowej, w sytuacji gdy oznakowanie np. na skrzyżowaniu było nieprawidłowe. Poznaj te przepisy DZ.U. 220 8.1 Oznakowanie poziome skrzyżowań składa się z oznakowania: wlotów i wylotów powierzchni, na której przecinają się tory jazdy pojazdów Oznakowanie poziome stosuje się przede wszystkim na skrzyżowaniach leżących w ciągach dróg z pierwszeństwem przejazdu, wyznaczając na ich powierzchni pasy ruchu wzdłuż drogi z pierwszeństwem. (...) Na skrzyżowaniach dróg równorzędnych, powierzchni nie znakuje się. Wloty dróg na skrzyżowaniach znakuje się zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 7.6 DZ.U. 220 7.6 (...) Oznakowanie wlotów wykonuje się według jednakowych zasad, (...) DZ.U. 220 7.6.2.2 Na wlotach dróg podporządkowanych stosuje się linie warunkowego lub bezwzględnego zatrzymania według zasad określonych w punktach 4.2.3 i 4.2.4. § 89.3 Znak P-13 "linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów" - wskazuje miejsce zatrzymania pojazdu w celu ustąpienia pierwszeństwa wynikającego ze znaku pionowego A-7. DZ.U. 220 4.2.4 Znak P-13 "linia warunkowego zatrzymania z trójkątów" stosuje się, jeżeli zachodzi potrzeba wyznaczenia miejsca zatrzymania pojazdów na wlocie drogi podporządkowanej, na której zastosowano znak A-7 " ustąp pierwszeństwa".Data dodania komentarza: 25.06.2025, 04:20Źródło komentarza: Kto ma tu pierwszeństwo? Kierowcy pytają, policja odpowiadaAutor komentarza: GorgTreść komentarza: Znak P-13 to linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów. Wskazuje miejsce zatrzymania pojazdu w celu ustąpienia pierwszeństwa, które wynika ze znaku pionowego A-7 (ustąp pierwszeństwa). Znak P-13 zawsze współwystępuje ze znakiem A-7. Brak znaku A-7 to błąd w oznakowaniu, przez który powstają błędne interpretacje. Należy na zawrotce postawić znak A-7 bo go brakuje i nie jeździć na pamięć! Oznakowanie może się zmienić !Data dodania komentarza: 25.06.2025, 04:09Źródło komentarza: Kto ma tu pierwszeństwo? Kierowcy pytają, policja odpowiadaAutor komentarza: Piotr31Treść komentarza: A jak wygląda dojazd na rynek?Data dodania komentarza: 24.06.2025, 21:06Źródło komentarza: Ruszyła przebudowa torowiska. Uwaga na zmiany! [WIDEO]
Reklama