Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Case Study: Skuteczność reklamy lokalnej w świetle kampanii #Elblągerfest"

W obecnych czasach, kiedy rynek reklamowy jest nasycony i konkurencja o uwagę konsumenta nieustannie rośnie, przedsiębiorstwa muszą szukać nowych, skutecznych sposobów promocji. Kampania imprezy #Elblągerfest zorganizowanej przez Restaurację Myśliwską na naszym portalu lokalnym ExpressElbląg, stanowi doskonały przykład, jak mocno może zadziałać marketing lokalny.
Case Study: Skuteczność reklamy lokalnej w świetle kampanii #Elblągerfest"

Tło sytuacji:
Restauracja Myśliwska, będąca już ugruntowaną marką w Elblągu, postanowiła podnieść swoją widoczność i angaż wśród lokalnej społeczności poprzez organizację wydarzenia #Elblągerfest. Kluczowym celem było nie tylko przyciągnięcie nowych klientów, ale również wzmocnienie relacji z obecnymi.

Strategia:
Zamiast decydować się na szeroko zakrojoną kampanię w swoich social mediach, zdecydowali się skorzystać z naszej oferty i wykorzystać moc lokalnych mediów. Portal ExpressElbląg, dobrze znany wśród mieszkańców, jako główne medium promocji. Po przegadaniu koncepcji, celów i pożądanego efektu zdecydowaliśmy się na publikację reklamy na Facebooku #ExpressElblag, który stanowi ważny element komunikacji wśród mieszkańców Elbląga.

Działania:
- Stworzenie angażującego posta promującego wydarzenie.
- Wykorzystanie galerii zdjęć z wcześniejszej imprezy organizowanej przez restaurację.
- Interakcja z użytkownikami, odpowiadanie na komentarze i zachęcanie do udziału w wydarzeniu.

Wyniki:
- W krótkim czasie reklama dotarła do imponującej liczby 23 668 użytkowników 
- Kampania wygenerowała 231 reakcje, w tym aż 23 udostępnienia, co świadczy o dużym zaangażowaniu społeczności
- Znaczące zwiększenie zainteresowania imprezą #Elblągerfest

Analiza:
Sukces kampanii #Elblągerfest pokazuje, że skierowanie działań marketingowych bezpośrednio na lokalne media może przynieść wymierne korzyści. Mieszkańcy chętniej angażują się w działania lokalnych przedsiębiorstw i chcą uczestniczyć w wydarzeniach organizowanych w ich najbliższym otoczeniu.

Wnioski:
Marketing lokalny, gdy jest dobrze przemyślany i skierowany do odpowiedniej grupy odbiorców, może przynieść znaczące korzyści. Ważne jest, by pamiętać o zaangażowaniu lokalnej społeczności i budowaniu z nią trwałych relacji, co przekłada się na długoterminowe korzyści dla marki.

Ten Case Study stanowi inspirację dla innych przedsiębiorstw, które chcą wzmocnić swoją pozycję w lokalnym środowisku i skuteczniej docierać do swoich klientów.
 

Chcesz porozmawiać o lokalnej reklamie Twojej firmy? 
Zapraszam do kontaktu
Aneta Kudlak tel. 883 709 820 
Facebook 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
News will be here
KOMENTARZE
Autor komentarza: Świadomy WyborcaTreść komentarza: Panie Michale- dobry wywiad, czekam na zaprzysiężenieData dodania komentarza: 26.04.2024, 18:59Źródło komentarza: Michał Missan: teraz czas na ciężką pracęAutor komentarza: SPTreść komentarza: Odnośnie ostatniego pytania , mam nadzieję, że Hanna Szuszkiewicz wiceprezydentem to nie fejk, to byłaby dobra decyzja :)Data dodania komentarza: 26.04.2024, 18:54Źródło komentarza: Michał Missan: teraz czas na ciężką pracęAutor komentarza: sisTreść komentarza: Ebląg będzie dumny z takiego prezydenta!Data dodania komentarza: 26.04.2024, 18:53Źródło komentarza: Michał Missan: teraz czas na ciężką pracęAutor komentarza: KOTreść komentarza: Cieszę się, że Michał wygrał a nie ten pisiorData dodania komentarza: 26.04.2024, 18:52Źródło komentarza: Michał Missan: teraz czas na ciężką pracęAutor komentarza: AniaTreść komentarza: Głosowałam, mam nadzieję, że się nie zawiodę :)Data dodania komentarza: 26.04.2024, 18:51Źródło komentarza: Michał Missan: teraz czas na ciężką pracęAutor komentarza: Arek12@Treść komentarza: Panie Prezydencie niech pan odpowie.Noe musi być 2 wiceprezydentow a Pan chce ,czy nie mówił Pan o oszczędnościaxh?? Te pieniążki można przeznaczyć na inne cele jak drogi czy chodniki a nie utrzymywać dodatkowego Vize Kiedyś było województwo i nie było tegoData dodania komentarza: 26.04.2024, 18:26Źródło komentarza: Michał Missan: teraz czas na ciężką pracę
Reklama