W rozmowie z ekspertem Dominikiem Malinowskim - Kierownikiem Sklepu Internetowego w E.Leclerc Elbląg, nasza redakcja zadała kilka znaczących pytań dotyczących funkcjonowania sklepu on-line:
Reklama
Redaktor: Czy klient może mieć obawy co do jakości produktów ? Niektórzy klienci obawiają się niższej jakości produktów świeżych niż jakby sami wybierali.
Dominik Malinowski: Nic bardziej mylnego. W naszym sklepie stacjonarnym znajdziemy wysokiej jakości produkty. Artykuły świeże są starannie dobierane przez pracownika, przez co mamy gwarancję idealnej jakości.
Wszyscy pracownicy sklepu internetowego są dokładnie szkoleni, dzięki czemu nie ma możliwości dobrania produktu o niższej klasie. Dodatkowo produkty świeże są pakowane w torby termiczne oraz wsadzane do lodówek z wkładem mrożącym, zaś produkty chemiczne oddzielane od spożywczych.
R: W takim razie rozwialiśmy wszelkie wątpliwości. Czy sklep internetowy korzysta z produktów sklepu stacjonarnego i tych samych cen?
DM: Oczywiście, że tak. Sklep Stacjonarny E.Leclerc Elbląg jest ściśle powiązany z internetowym Leclerc24.net.pl. Ceny oraz wszystkie produkty są identyczne. Nasza strona jest na bieżąco aktualizowana, więc tego czego aktualnie nie ma na stronie można łatwo dopisać w uwagach do zamówienia.
R: Zakupy zostaną dostarczone do domu, czy trzeba odebrać je w sklepie?
DM: Stawiamy przede wszystkim na wygodę dla klienta, dlatego rekomendujemy te dwie opcje. Oferujemy opcje dowozu kurierem do domu klienta lub odbiór własny w Naszym sklepie stacjonarnym. Za odbiór osobisty klient nie ponosi żadnych opłat związanych z kurierem.
R: Ile kosztuje dostawa?
DM: Koszty dostawy są różne ze względu na długość trasy. Na terenie Elbląga koszt ten wynosi 9,99 zł. Dalsze okolice Elbląga 12,99 zł. Zaś miejscowości oddalone 19,99 zł - szczegółowe koszty dostawy można w łatwy sposób sprawdzić na naszej stronie leclerc24.net.pl w prawym górnym rogu - ikona znak zapytania.
R: Jak wygląda złożenie zamówienia przez klienta?
DM: Nic prostszego! Nasze systemy są bardzo intuicyjne. Wystarczy się zarejestrować, wybrać produkty, które nas interesują do koszyka, dostosować odpowiadający termin oraz miejsce dostawy, sposób ewentualnego kontaktu i gotowe. W razie jakichkolwiek problemów zapraszamy do naszej infolinii, w której pomożemy rozwijać wszelkie wątpliwości. Numer kontaktowy do infolinii to: 55 611 30 30
R: Jak klient może zapłacić za zakupy?
DM: Dajemy możliwość swobodnego wyboru - płatności można dokonać kartą płatniczą, kredytową, gotówką lub przelewem
R: Nie mam więcej pytań. Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. Czy zechciałby pan coś dodać?
DM: Chciałbym zachęcić klientów do skorzystania z usług sklepów internetowych. Polecamy przede wszystkim naszą ofertę, ze względu na ogromną wygodę, przystępną cenę oraz bezdyskusyjną jakość produktów.
Zamówienia można składać przez całą dobę od poniedziałku do niedzieli, wystarczy tylko komputer i dostęp do Internetu.
Bez wychodzenia z domu. Zamówienie składa się za pomocą kilku kliknięć myszką, a cała procedura jest łatwa, przyjemna i trwa zaledwie kilka minut.
-------- artykuł sponsorowany ---------
Napisz komentarz
Komentarze