Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Regionalne znaczy nasze

Chętnie kupujemy produkty regionalne, bo doceniamy to co bliskie, znane i autentyczne. Po prostu - Nasze. Dziś szczególnie ważny jest jeszcze jeden aspekt takiego wyboru. Kupując to, co wytwarzane regionalnie, wspieramy lokalnych producentów i przedsiębiorców, miejsca pracy oraz zasobność polskich rodzin.
Regionalne znaczy nasze

 

Marki regionalne są dzisiaj stałym elementem na półkach każdego sklepu. Ale produkt regionalny to nie tylko receptura. Warto mieć świadomość, co kryje się za tą regionalnością, bo dokonując wyboru takiego produktu, robimy coś więcej niż zakupy. Tak wspieramy nasz region. 

- Wytwarzane lokalnie, z surowców dostarczanych przez miejscowych dostawców, marki regionalne będą teraz jeszcze ważniejszą siłą napędową gospodarki

– przewiduje Paweł Bernatek, dyrektor Browaru w Elblągu, gdzie warzone jest piwo Specjal. 

Regionalne piwo z Elbląga sprzedawane jest na terenie trzech województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego. Odkąd pierwszy Specjal wyjechał z elbląskiego browaru, marka stała się symbolem miasta i piwnym smakiem Północy Polski. 

Tak wspieramy nasz region

Do warzenia Specjala browarnicy z Elbląga używają słodu z jęczmienia z regionalnych upraw z terenów trzech województw rodzimego rynku marki. Słód ten powstaje w słodowni w Gdańsku i stamtąd trafia do Browaru w Elblągu. Nie tylko piwo, ale również etykiety drukowane są w Elblągu, a puszka powstaje w Bydgoszczy. Dostawcy z Elbląga, Gdańska i Bydgoszczy to jedni z najważniejszych partnerów Browaru.

Specjal jest przykładem marki, która dumę z lokalnych korzeni potwierdza w działaniach dla rodzimego regionu.

- Prócz współpracy browaru z miejscowymi dostawcami i producentami, marka od lat towarzyszy działaniom kierowanym do lokalnych społeczności, jest sponsorem klubów sportowych i ważnych wydarzeń na północy kraju

– zaznacza Barbara Rychel, zarządzająca marketingiem marki Specjal.

– Prowadzimy też inne działania wokół marki, by była ona stale atrakcyjna dla konsumentów. 

Oryginalny smak w nowoczesnym opakowaniu

Wiosną zmieniły się opakowania Specjala. Nowa butelka ma unikalny kształt i charakterystyczny grawerunek na szkle, a nowoczesna grafika jeszcze mocniej podkreśla związki z regionem. Do historycznych tradycji browarniczych Elbląga nawiązują umieszczona na froncie opakowania rycina Browaru, sygnatura tamtejszych piwowarów oraz herb miasta. Silne więzi marki z miejscem jej pochodzenia podkreślają nowe ikony, które znalazły się na kontr-etykiecie butelki i puszce. 

- Dzięki nim konsument będzie wiedział, jakie składniki piwa pochodzą z regionu. Jesteśmy dumni z tego, że, kiedy jest taka możliwość, wybieramy regionalne surowce i dostawców

- mówi Barbara Rychel. 

Za nową szatę graficzną odpowiada Wilk Studio. - Zaprojektowanie etykiety powierzyliśmy koledze z zespołu, w którym naprawdę bije serce marki, czyli Elbląg. I dziś jesteśmy dumni z tego, co powstało

– mówi Marek Repetowski, Art Director Wilk Studio.

Na opakowaniach wciąż dominują czerń i złoto, kolory charakterystyczne dla marki. Niezmienne jest też samo piwo Specjal. Lager o bogatym smaku szlachetnym smaku i wyraźnie zaznaczonej goryczce. 

Regionalny produkt to lokalna produkcja, miejscowi dostawcy, regionalna sprzedaż głównie w tradycyjnych sklepach; to rynek pracy i wreszcie lokalne podatki. Cały łańcuch powiązań gospodarczych, które wpływają na byt setek osób i ich rodzin. Ważne, żeby szczególnie dziś jako konsumenci mieli tego świadomość. Wybierając marki regionalne, wspieramy rozwój naszego regionu – podsumowuje dyrektor elbląskiego Browaru. 

Red.

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Ziemix 17.05.2020 22:08
Ha, ha. Takie brednie... A skąd jest chmiel? No tak chmielu nie ma... A z piwa to Pan KW zrobił napój piwo podobny.

Piwosz123 08.05.2020 00:07
Ktoś tu zagina rzeczywistość, bo specjal jest dostępny też na południu Polski, zatem nie tylko w 3 województwach. Co nie zmienia jednak faktu, że jest to napój, raczej dla niezbyt wybrednych smakoszy. Gorzki, nieprzyjemny zapachowo, dowabiany spirytusem, żeby mocniej poniewierał... aaa no i do lagera, to mu jednak sporo brakuje. Próbowałem, i nie polecam nikomu.

asdf 08.05.2020 07:35
Dowabiany spirytusem? Chyba masz małe pojęcie o piwie gościu.

Reklama
News will be here
KOMENTARZE
Autor komentarza: ecTreść komentarza: PrawidłowoData dodania komentarza: 25.04.2024, 20:25Źródło komentarza: 48 punktów i 4200 zł. 19-latek zatrzymany na S22Autor komentarza: BmweTreść komentarza: Wielki przestępcaData dodania komentarza: 25.04.2024, 16:52Źródło komentarza: 48 punktów i 4200 zł. 19-latek zatrzymany na S22Autor komentarza: LukaszTreść komentarza: Śmieszy mnie ten artykuł... Kas z Elbląga ewidentnie dostała cynk o takim transporcie bo sama nie potrafi głupiej zwykłej kontroli przeprowadzić.... Kiedyś kolegę trzymali 6godz po czym stwierdzili że jest wszystko ok.... Ani przepraszamy ani pocałujcie nas w ....Data dodania komentarza: 25.04.2024, 12:24Źródło komentarza: Zatrzymanie na S7. W akcji pies, straż i KASAutor komentarza: MayaTreść komentarza: Urzedasy też oszukują obywateli. Złodzieje na potęgęData dodania komentarza: 25.04.2024, 09:09Źródło komentarza: Zatrzymanie na S7. W akcji pies, straż i KASAutor komentarza: WojtekTreść komentarza: Centrum biedronki skarbimierz ,pracuje w każdą niedzielę, chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie ,i wożą towary na sklepy gdzie ten towar jest wykładany przez pracowników, w jakim my żyjemy kraju że nie ma dnia odpoczynku gdzie jest prawo pracyData dodania komentarza: 24.04.2024, 21:38Źródło komentarza: Pracownicy Biedronki pracują w niedzielę? Znamy wyniki kontroliAutor komentarza: GogoTreść komentarza: Bardzo dobrze w takim razie. Lepszy bimber niż szczyny z Biedronki.Data dodania komentarza: 24.04.2024, 17:11Źródło komentarza: Zatrzymanie na S7. W akcji pies, straż i KAS
Reklama