Podała 9-miesięcznemu dziecku substancje psychotropowe

  • 17.01.2020, 10:37
  • www.expresselblag.pl | wiadomości i informacje z Elbląga | dodaj portal do ulubionych
Podała 9-miesięcznemu dziecku substancje psychotropowe fot. pixabay/ilustracja do tekstu
Prokuratura Rejonowa w Elblągu nadzoruje postępowanie dotyczące narażenia 9 miesięcznego dziecka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu poprzez podanie mu substancji psychotropowych.

 

-"W toku wszczętego w dniu 15 stycznia 2020r. śledztwa, zatrzymano osobę zobowiązaną do opieki nad dzieckiem. Kobiecie przedstawiono zarzut i prokurator skierował wniosek o zastosowanie tymczasowego aresztowania na okres 3 miesięcy, który został uwzględniony przez Sąd."

- informuje Prokuratura Rejonowa w Elblągu.

Jednocześnie prokurator skierował do Sądu Rejonowego w Elblągu Wydział Rodzinny i Nieletnich wniosek wgląd w sytuację rodzinną podejrzanej i o podjęcie działań opiekuńczych wobec dziecka aktualnie przebywającego w szpitalu.

Łukasz Nosarzewski

www.expresselblag.pl | wiadomości i informacje z Elbląga | dodaj portal do ulubionych

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (69)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

...
... 22.01.2020, 08:31
*** dxiewczyno co ty o tej Aldonie tak piszesz masz coś do niej napisz na pv a nie *** w komentarzach bedziesz pisał bo każdy może pisać w komenatrzach jak jest *** i tyle
Rrr
Rrr 21.01.2020, 21:48
O piszą o Aldonce ta to dopiero *** puszcza sie za bucha pewnie teraz też na Andersa .
Zuzia
Zuzia 21.01.2020, 21:40
Aldona to *** jakiej mało kazdy w Elblagu ją zna każda jest warta siebie kazdemu *** dają alby tylko lansowac się za kase.juz kiedy mały frajerow co robil dla nich wszystko a one dalej szukaja.
??
?? 22.01.2020, 08:38
Jak tak Otwarcie o Aldonie Mówisz to może powiemy kto dał narkotyki dziecku chyba już wtedy nie Brdzie zadowolona niech siedzi i zgnije to co zrobiła dziecku paranoja. Nie rozumiem po co tak piszesz na ta Aldonę skoro żaden artykuł o niej nie jest napisany dziękuje dowiezenia i mam nadzieje ze już nie będziesz pisać bzdur. Bo wiesz ze takich rzeczy się nie pisze w internecie?
Nr
Nr 21.01.2020, 15:19
Zajmij się swoją rodzina i swoimi sprawami bo to nie jest temat o Aldonie tylko o matce która podała dziecku narkotyki patologia jak ich mało i jeszcze kogoś takiego bronić hahhahaha
...
... 21.01.2020, 14:53
Ciekawe kto to taki mądry pisze Takie rzeczy na ta Aldonę ona nie ma nic wspólnego z ta co artykuł jest napisany wiec po co te żałosne komentarze tu jak masz Jakiś problem do tej Aldony to napisz na pv a nie pod komentarzami będziesz pisać ciagle. Gdyby nie była winna ta pani co artykul jest to nie byłoby tyle komentarzy o niej widać ze kogoś prawda boli
Rrr
Rrr 21.01.2020, 12:59
Zamiast zająć się dzieckiem tak by do pogotowia nie poszło to wy wypisujcie. Wypisują pewnie ci co dziecko mają gdzieś bo to juz chyba nie o jego dobro chodzi. Widać ze jakaś patola się kłóci i nie pomaga dziecku. Gdzie teraz rodzina i ci co piszą . Mysla teraz co by w necie napisać. Żenada
SOS
SOS 21.01.2020, 14:54
Ty się już o dziecko nie martw, kto może coś zrobić to robi.
D.... A
D.... A 20.01.2020, 22:07
A co Aldona tak zamilkł. Chyba za*** buchem leży jak szlolch na Andersa. Pamiętaj karma cię dopadnie za ten jad. I to nie długo. Hehe hehe
notoco
notoco 20.01.2020, 19:12
T w końcu z jakiej ulicy była ta Pani? haha
A na to
A na to 20.01.2020, 22:09
Ciągnij gila ,zasmarkancu 😂😂😂 i masz obszczancu.
Żałosne
Żałosne 21.01.2020, 11:32
Żałosne
Shadow
Shadow 21.01.2020, 09:54
Jak zwykle koleżanka na poziomie. Dno totalne.
Shadow
Shadow 20.01.2020, 13:19
Fajnie się dowala bezbronnym co? To zaczynamy. Jak można nazwać kogoś patologia jak samemu daje się dupska na lewo i prawo? Takie święte jesteście ? Lubicie adresy podawać I myślicie ze nikt nie wie kim jesteście? Nawet jeżeli wydaje wam się ze coś wiecie to nasze miasto jest małe i zaufajcie mi ze o każdej z was ludzie wiedza dużo. Nawet bardzo. Żadna z was suki nie pomyślała ze wasze słowa najbardziej odbijają na najbliższych. A jaka jest prawda o was? co będzie jak wszyscy dowiedzą się prawdy?
 Hahahaha
Hahahaha 22.01.2020, 08:49
Niech sie wszyscy dowiedzą prawdy o matce co narkotyki dała a nie o jakiś dziewczynach co bez sensu piszesz te z*** komentarze serio życia nie masz? Aż tak się nudzisz czy co bo nie rozumiem nadal na *** piszesz te komentarze. ŻENUJĄCE
Hahaha
Hahaha 21.01.2020, 15:16
Proszę skończ to jest na poziomie dzieci naprawdę żałosne pisz sobie o typoarze co artykuł jest napisany a nie o tych co dają *** na lewo i prawo
Kolega
Kolega 20.01.2020, 13:11
Fanka. Jak ta sz.... Alonka uderzyła w stół to nożyce się otwierają. A ty pewnie też się skrobiesz razem z nią. Bo jak inaczej. A jak jesteście tokie cwane to powiedzcie jej to w oczy a nie się stracie za plecami.
Starsza pani
Starsza pani 20.01.2020, 13:09
Ludzie znam ta rodzine nie od dziś i wiem że ta matka by nigdy w życiu nie skrzywdziła tak dziecka . Ludzie pomyślcie racjonalnie media kłamią halo obudźcie się
...
... 21.01.2020, 20:48
To kto w takim razie dał narkotyki jak nie matka może jeszcze znalazło na podłodze a jeżeli nawet to co takie rzeczy robią na podłodze gdzie przebywa dziecko w patoli ?
Fanka
Fanka 20.01.2020, 11:10
Nie no paranoja artykuł dotyczy narkomanki, która być może jak podają media podała narkotyk swojemu dziecku a Wy hejtujecie jakąś Aldone która nie ma powiązania w sprawie. Podejrzewam że to pewnie rodzina narkuski i jej gaciaza komentuje, bo trzeba chociaż w ten sposób odwrócić uwagę od sprawy. Żenada!!!! Wierzę że sąd podejmie odpowiednie kroki co do narkomanki jej konkubenta, który na swoim koncie też ma nie mało. A dzieciątko trafi w dobre ręce!!!!!!
Git osoba
Git osoba 21.01.2020, 11:31
Fanka jak tak się rozpisałam to proszę to powiedzieć tej rodzinie to w twarz. Matka wychodzi a dziecko trafi odrazu do jej rąk wie nici plotek kochane . Ta matka nie jest narkomanką a jej konkubent ma za swoimi plecami ale to przeszłość wiec proszę o zamknięcie waszych szpetnych buziek .
PS. Na waszym miejscu zbierał/a bym na przeszczep twarzy
AAA
AAA 21.01.2020, 22:59
Super karzdy sie interesuje tym co nie trzeba, a jak trzeba to ich nie ma !!! Ludzie przestancie juz bzdrury pisac!!
F
F 21.01.2020, 21:50
Ciekawe bo w wiadomościach każdej telewizji mówią inaczej. Dzieciątko w rodzinie zastępczej, dziś wypisane z szpitala. Nie muszę rodzinie mówić tego wprost bo rodzina wie, że siostra dała ciała.... Przykro mi bo nikomu nie życzę takiej tragedii, mógł być to czysty przypadek, że dziecko zjadlo cos z podłogi.... Niestety fakty są takie, że malutki był pod jej opieką, zabrała go w miejsce patologiczne, skoro walały się tam dragi. Sama była badana pod kątem narkotyków wynik nie muszę chyba mówić. I na dokładkę boski ojciec karany m.in.za gwałt i sprawa w toku za handel narkotykami. Sory ale nie brzmi to wedle prawa jakos specjalnie super..... Na koniec powiem, że serdecznie jej współczuję ale takie sb wybrała życie i jak to się mówi "jak sb poscielisz tak się wypisz"......
Sssd
Sssd 21.01.2020, 23:06
Kim ty jestes ze tyle wiesz korwa dajcie juz spokuj !!!!!! wybrala czy nie to jest jej zycie a dziecko trafi w dobre rece !!!!! Ona kare poniesie juz poniosla nie chcial/ a dobrze ale dajce reszcze rodziny zyc !!!!
Kolega
Kolega 20.01.2020, 00:12
A to ta Aldi co na stacji S... PRACUJE?. TO ZACZYNAMY GWIAZDO.
Zenek
Zenek 19.01.2020, 23:36
Wszyscy ***icie a gowno wiecie! Zajmijcie się swoim życiem czy tak Wam nudno za ta najniższa krajowa? Zeniu 😂
Klientka White
Klientka White 19.01.2020, 16:16
Paranoja winna czy nie winna ale to Matka . W takim razie niech Matka polka otworzy buzie i powie prawdę o psiapsi Mrs. Aleks niech bierze to na bary odpowiedzialność ze swoim facetem Dziadem następym . Spójrzcie prawdzie w oczy ! Takie zabawki posiadają dzieci na Hetmańskiej w domku! Karma is Fast back !
Rafał
Rafał 20.01.2020, 01:00
Na Hetmańskiej? Ale masz info dobre 😂 Co boli ze ludzie ładnie mieszkają czy co? Może nie stać? Karma to Cię może dopaść co najwyżej za ***enie głupot o ludziach. Nudzi Ci się to krzyżówki se kup 👌
Tttt
Tttt 21.01.2020, 11:25
Takie zabaweczki to tylko na hetmańskiej
Zenus
Zenus 20.01.2020, 00:04
Matka Polka powinna wziąć odpowiedzialność za swoje dziecko a nie zganiać na kogoś innego. Kozła ofiarnego szukacie czy co? Rodzicom wykryli we krwi a nikomu innemu nie? To gdzie tu odpowiedzialność?
Mr
Mr 19.01.2020, 18:57
Mer Alex sra że strachu . Ratuje swe dupsko bez honoru ,prawda i tak wyjdzie na jaw kwestia czasu .
Nie wiem
Nie wiem 21.01.2020, 11:24
Okular to racja karma wraca alex
Zenus
Zenus 20.01.2020, 00:53
A ze skąd to wiesz Mr super ***? Mrs Alex nie ma żadnego „gowna” we krwi, a honoru to nie masz Ty bo się kryjesz za klawiatura bo brak Ci jaj cwaniaku hehe
Haha
Haha 20.01.2020, 22:14
Przyjdzie kryska na patryska 😂😂😂😂
Rafał 😁
Rafał 😁 18.01.2020, 23:30
E.Al.D.AG.I.AN.J. taka była kolejność hmmm?
Monia
Monia 18.01.2020, 11:41
Cześć panowie, mam na imie Monika 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Więcej moich zdjęć można zobaczyć na moim profilu : https://wyspakobiet.eu/monia25
nnn
nnn 19.01.2020, 01:48
spadaj tępa dziwko!
Bezstronny
Bezstronny 18.01.2020, 10:25
Czemu przez was przemawia tyle jadu! Ocenę i działania zostawicie organa do tego odpowiednim niech maja nad czym pracować! Prawda i tak wyjdzie jakaś!
Najważniejsze ze nie doszło do większej tragedii!!!
Edmund Dantes
Edmund Dantes 18.01.2020, 09:25
Ty pseudo GIT , z takimi zadatkami to powinieneś w prokuraturze robić albo na dociąga byś się nadawał a nie tu jakieś płoty rozśiewasz wysane z hu..ja i paproci
Hahahahah
Hahahahah 21.01.2020, 11:21
Ona to do obciągnięcia się nadaje
Xd
Xd 18.01.2020, 21:59
Buahahahaahah
GIT
GIT 18.01.2020, 00:33
Alelsandra , a ty jeszcze sie udzielasz 🤣🤣przeciez wy ćpałyscie razem z jej fagasem i twoim więc skoncz sie osmieszać bo co weekend waliłyście razem , wiec moze ciebie prokuratura powinna tez za łeb złapac , tak własnie konczą damy ..., lans pełną piz... a dziecko w domu z 12 letnia corka całą noc , a mamusia rano wracała naje... i ty wielka pani z kliniki wybielania ząbków jeszcze sie wymądrzasz !! Szkoda tylko dziecka !! A ona jak głupia to niech tam zgnije, a jej frajer taki git i co nie wzioł na siebie ...
Prima sort towarzystwo !!
Ktoś
Ktoś 21.01.2020, 11:20
Dobra dobra to już przesada . Ludzie nudne życie macie nie macie co robić tak jak ta aldi ? Kurczaczki po co wy się w to wpier........ wiem że ta matka nigdy by nie zostawiła 9-miesięcznego dziecka z córką całą noc . A zresztą byłyście i widziałyście że one waliły co weekend . Ta wasza trójeczka jest żałosna aldi
Alexandra
Alexandra 19.01.2020, 18:40
bujaj sie ty Git ktora to zwas Aldona czy ...
Aldi
Aldi 19.01.2020, 20:00
Alexandra Odpier.....się proszę ode mnie ja z plebsem już dawno skończyłam i noe szukam sensacji bo mam jakiś rozum mi kokaina nie wypaliła mózgu i kontroluj bajere ,ja mam czyste sumienie w przeciwieństwie do was 🤭same ***yscie a teraz szukacie winnych ??
Nikt
Nikt 21.01.2020, 11:14
Dobre że ty z plebsem skończyłaś ? Plebsem byłaś jesteś i zawsze będziesz
Ci coś innego wypaliło mózg już nie będę się wgłębiał/a co
I po co ty oszukujesz sama siebie ty sensacji nie szukasz bo rozum masz dobre dobre ale wszyscy wiedza że nudzi ci się w życiu i razem z tym twoim fagasem piwko na ławeczkach pijecie
Xxxxx
Xxxxx 20.01.2020, 20:50
Aldona Gownem bylas i gownem zostaniesz tak jak i twoja frind!!!!!!
Sprawiedliwy Aldi
Sprawiedliwy Aldi 20.01.2020, 00:20
A to ty się skrobiesz raz w roku bo nie trafiony fagas? A tu się lansujesz. A twoje dzieci to od urodzenia thc maja w sobie dlatego taki tępe CO?
Sąsiad z góry
Sąsiad z góry 19.01.2020, 22:29
Od święta pod niebiosy 😂😂😂😂 nie skazitelna 😂😂😂 plebsem innych nazywa cofnij się wstecz ty czysta duszyczko .
minio
minio 19.01.2020, 01:17
widać że znasz szczegóły gościu, szacun
Wacek
Wacek 18.01.2020, 19:56
I kto to piszę ? Doliniara 😂😂😂 zapomniałaś jak klucze przez okno rzucalas 😂😂😂😂.Oj zakłamana ty jedna 🤣
Ktoś
Ktoś 19.01.2020, 09:55
To przypommij wacuś 🤣🤣

Pozostałe