Mieszkaniec Elbląga otrzymał fakturę za prąd od Energa Obrót S.A na kwotę ponad 6 tysięcy złotych. Z faktury wynika, że elblążanin zużył ponad 10 tysięcy kWh.
"Nie zacząłem nagle prowadzić huty szkła, zwykle zużycie energii w mieszkaniu wynosi około 200 kWh"
- mówi w rozmowie z nami Czytelnik.
Jak się dowiadujemy faktura została już przyjęta do reklamacji.
Co gdy stan licznika na fakturze jest błędny?
-"Jeśli stan licznika na Twojej fakturze nie jest prawidłowy - skontaktuj się z nami. Konsultant w telefonicznym Biurze Obsługi Klienta przyjmie zgłoszenie i wyśle do Państwa inkasenta celem prawidłowego odczytu licznika. Jeżeli licznik został faktycznie błędnie odczytany zostanie wystawiona korekta do faktury."
- wyjaśnia Energa.
Łukasz Nosarzewski
Napisz komentarz
Komentarze